Информация

 

Гарантия

Вы уже счастливый обладатель автомобиля марки HONDA или еще стоите перед выбором, как бы там не было, мы рады Вас приветствовать! 

В данном разделе мы хотим предоставить Вам более детальную информацию относительно гарантийных обязательств, которые принимает на себя завод-изготовитель.

Надеемся, что приобретенный Вами автомобиль HONDA будет служить Вам на протяжении всего срока эксплуатации, принося Вам большую пользу  и удовольствие от управления.

 Срок действия гарантийных обязательств составляет 36 месяцев от даты продажи автомобиля или  100 000 км пробега, в зависимости от того, что наступит раньше. Для автомобилей, приобретенных в Украине, гарантия распространяется на территории Украины, Российской Федерации и Республики Беларусь.

 Более подробно об условиях читайте ниже. Если возникают вопросы, наши специалисты всегда к Вашим услугам.

 

ПРО ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМОБІЛЯ

1. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ.

1.1 Продавець здійснює  гарантійне обслуговування автомобіля Honda, ідентифікаційні дані якого зазначені у Гарантійному сертифікаті і гарантійному талоні. Строк дії гарантійних зобов’язань (гарантійний строк) складає 36 (тридцять шість) місяців з дати продажу автомобіля, або 100 000 км. пробігу, залежно від того, що настане раніше, починаючи з дня передачі автомобіля згідно акту прийому-передачі. Впродовж зазначеного строку будуть безкоштовно усунені будь-які несправності, пов’язані з дефектами окремих деталей чи неякісним заводським  збиранням, на які поширюються гарантійні зобов’язання, за умови дотримання Власником автомобіля вимог до експлуатації, встановлених виробником і передбачених законодавством України. Протягом гарантійного строку Продавець здійснить безкоштовний ремонт чи заміну деталей або вузлів у випадку виявлення в автомобілі будь-яких несправностей, на які поширюються Умови надання гарантії. Умови гарантії зазначені в Сервісній книжці (надалі СК), яка передається Власнику  при передачі автомобіля.
1.2 Виробник надає гарантію на додаткове обладнання марки Honda, що встановлено на автомобіль. Гарантійні зобов’язання  поширюються на додаткове обладнання, ідентифікаційні дані якого зареєстровані у Сервісній книжці (надалі СК), яка є невід’ємною частиною даного Додатку. Виробник гарантує безкоштовне усунення виявлених несправностей додаткового обладнання, які виникли в зв’язку з неякісними матеріалами або збиранням, протягом наступних  періодів:
  • Гарантійний термін для  додаткового обладнання (включаючи кондиціонер повітря та аудіо систему виробництва компанії HONDA), що було встановлено на  автомобіль до передачі покупцю, складає 36 місяців  чи 100 тис. км пробігу автомобіля, в залежності від того, що наступить раніше. Гарантійний термін обчислюється з дати передачі автомобіля власнику. Гарантійні зобов’язання дійсні при дотриманні Умов надання гарантії. 
  • На інше додаткове обладнання термін гарантії обговорюється у кожному окремому  випадку.
1.3 При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування автомобіля в ремонті.

2. УМОВИ НАДАННЯ ГАРАНТІЇ.

2.1.

Гарантійні зобов’язання зазначені в в Сервісній книжці є чинними за умови дотримання Власником автомобіля вимог до експлуатації, встановлених виробником і передбачених законодавством України. Основними умовами надання гарантії є:

  • Регулярне проведення технічного обслуговування автомобіля, відповідно до встановленого РЕГЛАМЕНТУ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ . Технічне обслуговування і ремонт автомобіля повинне виконуватися на сервісній станції Продавця або на будь-якій іншій СТО уповноважених дилерів компанії Honda Motor Co., перелік яких зазначений у СК.
    Фактичний пробіг автомобіля на момент проведення технічного обслуговування не повинен перевищувати відповідне значення, наведене у РЕГЛАМЕНТІ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ більше, ніж на 500км.
  • Регулярне здійснення контрольного огляду автомобіля його Власником.
2.2. Продавець або інший уповноважений Дилер має право відмовити у гарантійному ремонті автомобіля, якщо буде виявлено факт порушення його Власником вимог правил експлуатації, який міг спричинити або істотно вплинути на появу певного дефекту. До таких порушень належать:
2.2.1. Проведення ремонту або технічного обслуговування автомобіля на сервісній станції, що не належить до уповноважених дилерів компанії Honda Motor Co., перелік яких зазначений у СК.
2.2.2. Будь-які зміни конструкції автомобіля, проведені без узгодження з Продавцем або уповноваженим дилером компанії Honda Мotor Co., Ltd.
2.2.3. Застосування деталей, вузлів, матеріалів, експлуатаційних рідин, аксесуарів що не одержали офіційного схвалення компанії Honda або оригінальних, але придбаних чи встановлених не у офіційного дилера Honda.
2.2.4. Недбалість або порушення вимог, вказівок і правил, викладених в Інструкції з експлуатації автомобіля (наприклад, перевищення повної дозволеної маси автомобіля, максимальної кількості пасажирів, тощо).
2.2.5. Застосуванням невідповідних миючих чи очищаючих засобів, наприклад агресивних хімічних речовин або таких, які мають абразивну дію, тощо.
2.2.6. Використанням автомобіля не за призначенням, неправильним чи недбалим поводженням з ним, керуванням некваліфікованим або недосвідченим водієм, або ж з використанням автомобіля для участі в змаганнях, таких як перегони чи ралі, тощо.
2.2.7. Занадто інтенсивна експлуатація автомобіля, зокрема, його використання в якості таксі чи автомобіля, що здається в оренду.
2.2.8. Повне або часткове занурення автомобіля у воду.
2.3. Продавець або інший уповноважений Дилер не беруть на себе зобов’язань з гарантійного ремонту для усунення ряду недоліків, які виникли внаслідок дії непередбачуваних обставин або пов’язаних з природним погіршенням зовнішнього вигляду та експлуатаційних властивостей автомобіля. До таких обставин належать:
2.3.1. Пошкодженням автомобіля тваринами, стихійними лихами, пожежами, дорожньо-транспортними пригодами, причиною яких не є конструктивний недолік чи заводський брак, крадіжкою автомобіля, або побічно обумовлені перерахованими обставинами.
2.3.2. Несприятливий вплив навколишнього середовища (агресивні атмосферні опади, підвищений вміст в атмосферному повітрі агресивних хімічних речовин, пташиний послід, морський клімат з високою вологістю повітря, використання сольових та інших хімічних сумішей для утримування в належному стані доріг у зимовий період і тощо).
2.3.3. Природне погіршенням зовнішнього вигляду автомобіля з часом, якщо це не зумовлено виробничими дефектами чи низькою якістю матеріалів, використаних при виготовленні автомобіля (наприклад, зменшення блиску лакофарбового покриття кузова, погіршення декоративних властивостей деталей з металізованою поверхнею і т.п.).
2.3.4. Локальні корозійні пошкодження, що виникли в місцях сколів фарби або спричинені абразивним впливом на покриття кузова каміння, піску та інших дрібних предметів, що вилітають з-під коліс автомобілів.
2.3.5. Побічні звуки (стукіт, скрипіння, шум), що виникають під час руху автомобіля внаслідок взаємодії елементів двигуна, підвіски або обшивки салону, якщо джерело звуків не є наслідком недоліку і не впливає на безпеку та загальний технічний стан автомобіля.
2.3.6. Ремонт чи відновлення автомобіля, необхідного внаслідок того, що весь автомобіль (чи будь-яку його частину) було оголошено повністю втраченими чи такими, що підлягають списанню будь-яким страховиком.
2.3.7. Розбиті, тріснуті чи подряпані скло та дзеркала, якщо це не зумовлено виробничими дефектами чи низькою якість використаних матеріалів.
2.3.8. Потертості, що з’явились на вітровому склі внаслідок абразивної дії сміття (пил, дрібні камінці і т.п.), яке попадає під щітки склоочисників (передніх , задніх (якщо є)) в період їх роботи.
2.4.

Періодичне технічне обслуговування автомобіля відповідно до встановленого РЕГЛАМЕНТУ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, не є предметом гарантії. Загальна гарантія на автомобіль не поширюється на запасні частини і витратні матеріали, обов’язкова заміна яких регламентується графіком періодичності технічного обслуговування (оливи, оливний фільтр, паливний фільтр, пиловий фільтр, повітряний фільтр, мастила, свічки запалювання, гальмівна рідина, рушійні паси, трансмісійні рідини, охолоджувальна рідина для двигуна тощо). Вищезазначені запасні частини і матеріали, а також вартість робіт по їх заміні оплачуються Власником автомобіля.

Аналогічно, загальна гарантія на автомобіль не поширюється на вузли, деталі та агрегати з обмеженим терміном експлуатації, що вийшли з ладу внаслідок вичерпання ресурсу, а не виробничих дефектів чи низької якості матеріалів.

2.5. Гарантія не поширюється на витрати Власника, що опосередковано пов’язані з виниклими пошкодженнями автомобіля, але прямо не передбачені гарантійними зобов’язання компанії Honda. До таких випадків відносяться, наприклад, наступні:
  • витрати на зберігання несправного автомобіля, на харчування і проживання в готелі, телефонні переговори, поштовий зв’язок та інші витрати, що несе Власник через виниклу в дорозі несправність автомобіля;

  • компенсація витраченого часу, втраченої комерційної вигоди, а також компенсація вартості оренди іншого автомобіля на час перебування пошкодженого автомобіля в ремонті.

2.6. Питання компенсації збитків і витрат, пов’язаних з травмуванням людей чи знищенням майна, сторони вирішують в порядку, передбаченому національним законодавством України.
2.7. Продавець залишає за собою право самостійно визначати необхідний обсяг робіт і спосіб усунення пошкоджень при проведенні гарантійного ремонту автомобіля.
2.8. Усі несправні вузли і деталі, демонтовані і замінені по гарантії, стають власністю Продавця.
2.9. На всі деталі та вузли, встановлені на автомобіль під час гарантійного ремонту, надається гарантія на залишок гарантійного строку автомобіля.
2.10. Гарантія припиняється у випадках несанкціонованого втручання чи заміни лічильника пробігу автомобіля.
2.11. За домовленістю сторін, термін усунення недоліків по гарантії не повинен перевищувати 21 робочий день, а в випадку необхідності замовлення запасних частин за кордоном, цей термін подовжується на термін доставки, але не більше як 30 робочих дні.
2.12. Продавець залишає за собою право здійснювати безкоштовну заміну деталей автомобіля. В даному випадку ремонт не є гарантійним.
2.13. У разі порушення Власиком Інструкції з експлуатації автомобіля або умов надання гарантії, Продавець має право в односторонньому порядку припинити дію гарантійних зобов’язань.

3. ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБІТ У ГАРАНТІЙНИЙ ПЕРІОД.

3.1. У разі виникнення підозри на несправність автомобіля (сторонні шуми, вібрація, неадекватне поводження автомобіля під час руху, загоряння попереджувальних ламп на панелі приладів, сторонніх запахів, тощо), Власник зобов’язаний звернутися на СТО Продавця, або на одну зі станцій авторизованих дилерів компанії Honda Motor Co., Ltd в Україні, Російській Федерації, Республіці Білорусь, для вирішення питання про можливість та безпечність подальшої експлуатації автомобіля.
3.2. Після прибуття на сервісну станцію, на підставі заяви Власника про наявність чи підозру наявності несправності,  виконуються діагностичні роботи з метою виявлення пошкодження. У разі виявлення пошкодження, технічною комісією Продавця складається акт. В акті комісія фіксує факт наявності несправності, а також свої висновки щодо того, вважати цей випадок гарантійним чи ні, з урахування всіх обставин, перерахованих у розділі 1 і та в розділі 2 даного Додатку та СК.
3.3. В разі, якщо комісія зробить висновок про те, що несправність виникла у результаті встановлення на автомобіль неякісних запасних частин або є наслідком неякісної зборки автомобіля, Продавець зобов’язується за свій рахунок усунути виявлені недоліки.
3.4. У випадку, якщо технічною комісією буде зроблено висновок про те, що несправність виникла внаслідок порушення правил експлуатації чи умов гарантії, що зазначені в СК або  розділі 2 цього Додатку, Власник, в разі згоди з висновками комісії, сплачує повністю вартість робіт та вартість запасних частин, що були використані для усунення несправності.
3.5. В разі незгоди з висновком комісії Продавця про причину виходу з ладукомплектуючої автомобіля, Власник надає Продавцеві письмову заяву з просьбою провести незалежну експертизу. Ремонт в даному випадку окремо узгоджується Сторонами Договору. Продавець за власний рахунок проводить експертизу (стосується тільки фізичних осіб). Якщо в результаті експертизи буде встановлено, що недоліки виникли після передачі автомобіля Власнику внаслідок порушення ним встановлених правил експлуатації, зберігання або транспортування, згідно з Інструкцією з експлуатації автомобіля, чи дій третіх осіб, вимоги Власника не підлягають задоволенню, а Власник зобов’язаний  відшкодувати Продавцеві витрати на проведення експертизи, а також оплатити зберігання автомобіля, згідно діючих тарифів Продавця. Власник має право на оскарження висновків експертизи в судовому порядку.